آپلود عکس


دیجی دی ال                    کسب درآمد                   ثبت دامنه             خدمات هاست                       نمایندگی دامنه
سبد خرید شما 0
نمایش منو و دسته بندی
بستن

پودر لوله باز کنی تورنادو

Tornado Tube Powder

قیمت محصول

89,000 تومان
42 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

پودر لوله باز کنی تورنادو

مناسب برای چاه توالت، حمام و سینک ظرفشویی و...

بدون آسیب به لوله های پلاستیکی و پی وی سی

مناسب برای از بین بردن زنگ زدگی ها


قیمت : 89000 تومان



این محصول با قدرت فوق العاده و با فرمولاسیون جدید طی یک واکنش شیمیایی باعث باز شدن سریع لوله های فاضلاب، دستشویی، حمام و آشپزخانه و غیره شده و بوی نامطبوع را از بین می برد و هیچ گونه صدمه ای به لوله ها وارد نمی کند.با شست‌وشوی سبزی‌ها، میوه یا غذا از روی ظروف مقداری جرم درون سیستم فاضلاب و لوله‌کشی قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه جرم درون لوله‌ها بعد از مدتی باعث بسته شدن راه عبور آب خواهد شد، ممکن است با بسته شدن مسیر خروج آب و همچنین افزایش جرم، آسیب‌های متنوعی به سیستم فاضلاب یا حتی لوازم درون منزل زده شود. حتی در بعضی موارد پیش‌آمده که در اثر این مشکل، سقف یا دیوار نیز دچار آسیب شده است. پودر لوله‌بازکن تورنادو با وزن  250گرم برای از بین بردن جرم و مانع بسیار کارساز خواهد بود. پودر لوله‌بازکن تورنادو  را می‌توان با آب به‌صورت محلول استفاده کرد. پودر لوله‌بازکن را کمی درون سیستم فاضلاب ریخته و با اضافه شدن آب گرم به آن، می‌توان مسیر خروج آب را باز کرد. در ادامه با آب سرد می‌توان مسیر را به‌صورت کامل شست‌وشو داد.


قیمت : 89000 تومان



ویژگی های پودر لوله باز کنی تورنادو:
- مناسب برای چاه توالت  ،  حمام و سینک ظرفشویی و...
- بدون آسیب به لوله های پلاستیکی و پی وی سی
- مناسب برای از بین بردن زنگ زدگی ها
- صرفه جویی در زمان و هزینه
- مخلوط سازی با آب گرم



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 89000 تومان

آپلود عکس

آپلود عکس
آپلود عکس

دریافت کد تبادل آگهی هوشمند