آپلود عکس


دیجی دی ال                    کسب درآمد                   ثبت دامنه             خدمات هاست                       نمایندگی دامنه
سبد خرید شما 0
نمایش منو و دسته بندی
بستن

شال زنانه Servin

Servin womens shawl

قیمت محصول

139,000 تومان
39 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

شال زنانه Servin

طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

جنس شال : نخی چاپی تک رو

رسمی , روزمره , لوکس , فشن


قیمت : 139000 تومان



شال و روسری از اکسسوری‌های جذاب و شیکی هستند که می‌توانند یک تیپ ساده و معمولی را به یک استایل چشم‌نواز و منحصربه‌فرد تبدیل کنند. معمولاً انتخاب شال بسیار سخت و دشوار است زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند از یک شال برای تیپ‌ها و استایل‌های مختلف استفاده کنند. روسری و شال تنها ابزارهایی برای حجاب و پوشاندن موی سر نیستند بلکه اگر درست و متناسب با استایل انتخاب شوند، تکمیل‌کننده‌ی تیپ هستند. همچنین برای ایجاد تنوع در تیپ می‌توان با یک مدل بستن جدید شال یا روسری تغییری چشمگیر در استایل روزانه ایجاد کرد.
شال زنانه Servin مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است، زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد. جنس شال و چاپ بسیار با کیفیت است و با شست‌وشو استفاده‌ی زیاد بور نشده و تغییر رنگ و پرز نمی دهد. جنس این شال لطیف است و ایستایی کامل و زیبایی دارد (لیز نمی خورد).


قیمت : 139000 تومان



ویژگی های شال زنانه Servin:
- رنگ بندی : ترکیب مشکی و قهوه ای و سفید
- طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
- جنس شال : نخی چاپی تک رو
- عرض شال : 70 سانتی متر
- طول شال : 200 سانتی متر



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 139000 تومان

آپلود عکس

آپلود عکس
آپلود عکس

دریافت کد تبادل آگهی هوشمند